In the morning we had tests about Job-Knowledge and PC-School. The Job-Knowledge-Exam wasn’t as good as expected. Then short before lunch, I practised a little for the tests which we’ll have in the afternoon… I know that that is false. I had better learned before… Now it is too late… How said, I have the exam about Practical Works. Last but not least the “daybook” then I went to the Physiotherapy. Jetzt noch einige Informationen auf Deutsch: Ich fand den Tag sehr anstrengend. Das Wetter hat nicht gerade mitgeholfen. Ich hatte Kopfweh und war müde, obwohl ich gestern rechtzeitig ins Bett gegangen bin. Ich hoffe es bessert sich noch ein Bisschen bis zum Freitag… Ich möchte nämlich nicht, dass die Vorgesetzten einen falschen Eindruck von mir erhalten… Auch in der Gewerbeschule will ich kein Desinteresse zu Tage bringen.

English, of course!
Markiert in:         

Dein Kommentar:

Zurück